niedziela, 27 lipca 2014

LBA

Witajcie skarby. <3
Pierwszy raz zostałam nominowana do LBA. Szczerze mówiąc nie przepadam za tym, bo to straszliwie dużo roboty i w ogóle... Dlatego to jest wyjątek, i robię to tylko raz.



Blogi, przez które zostałam nominowana:
1. http://violetta-moja-historia-viomas.blogspot.com/2014/07/lba-d.html#comment-form
2. http://zostan-tu-ze-mna.blogspot.com/
3. http://federico-story.blogspot.com/

Na pierwszy ogień, idą pytania od Mio ^.^

1. Czym jest dla Ciebie pisanie? 
~To taka jakby ucieczka od problemów. Zapominam wtedy o Bożym świecie. 


2. Kto lub co zainspirowało Cię do stworzenia bloga? ;) 
~Chyba inne blogi. Czytając je, ciągle myślałam, że ciekawie by było, założyć własnego. I jest to "cuś". ^^


3. Czy tylko ja tak bardzo nie znoszę Violetty? ;-; (że postaci xP) 
~Nie, nie lubię jej. Wypowiadałam się wiele razy na asku. ;>>


4. Jeśli czytasz mojego bloga, który one shot jest twoim ulubionym? ;) 
~Nie dawno dopiero zajrzałam, więc ciężko stwierdzić. xD Chyba O Fedemile. (Wiadomo.. ;_;)


5. Twoja ulubiona piosenka? 
~Dużo ich jest, nie ma jednej.


6. Twoja ulubiona seria/trylogia? :D
~Nie mam.. :D


7. Twój ulubiony autor książek? ;) 
~Również nie mam jednego. ;3


8. Jaki styl lubisz bardziej: dialogowy czy opisowy? ;) 
~W sumie zależy, bo jak są same dialogi, to tak nudno, bez uczuć. Ale nie lubię czytać opisów, jak jest ich tak mnóstwo i do tego są długie...


9. Ulubiona pora roku?
~Lato i zima. ;>


10. Cieszysz się, że założyłaś bloga? 
~Jasne! I to bardzo. (Pomińmy to, że często zastanawiam się nad jego sensem.. :c )


Pytania od Mai. ;3

1. Czy przy pisaniu towarzyszą ci jakieś emocje?
~Tak, dużo ich. 


2. Co jest twoją inspiracją
~Blogi innych osób. 


3. Od jak dawna piszesz?
~Od dziecka. Jako pięciolatka pisałam opowiadania o Kucykach Pony. Jeju, zabijcie mnie.. ;_;


4. Co sprawia, że się uśmiechasz?
~Ja się śmieję praktycznie non stop, bez powodu. :)))

5. Ulubiona postać filmowa/książkowa/serialowa? Za co ją lubisz?
~Ludmiła? XD Jest inna od wszystkich postaci, wybacz za brak rozpisania.


6. Co robisz, gdy się nudzisz?
~Łażę za moim tatą i gadam "Tatoooo, nudzi mi sięęęę" :D


7. Ulubiony cytat?
~Kocham cytaty, więc dużo ich. <3 Ale dam jeden: "Lepiej, żeby nienawidzili mnie za to, kim jestem niż kochali za to, kim nigdy nie będę" 


9. Kim chciałabyś być w przyszłości? Dlaczego akurat tym?
~Niestety, brak planów. :c

10. Masz jakieś fobie?
~Przed osami, pszczołami, bąkami, przed burzą w nocy. XD


11. Masz jakąś pasję?
~Pisanie na pewno. ;>

Pytania od Fruits ;)

1. Lubisz wyróżniać się z tłumu?
~Ą no nawet lubię.. XD

2. Opisz siebie.
~Nieśmiała, ale odważna.. :D Niecierpliwa, męcząca, zabawna.. Ah ^^ DZIWNA.

3. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary pokazujące twoje życie za 5 lat. Czy możesz nam opisać co widzisz?
~Co to za kreatywne pytania?! Widzę.. mnie. ^^

4. Grasz na jakimś instrumencie?
~Nie, chyba, że zagranie kilku nut na flecie się liczy. :D

5. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z pisaniem?
~Pisanie opowiadań o Kucykach o dzieciństwie. ;_;

6. Ulubiona książka?
~Nie mam.

7. Jesteś osobą cierpliwą?
~Ani trochę.

8. Czy uważasz, że człowiek idealny pod każdym względem istnieje? Jeżeli nie, to dlaczego staramy się być perfekcyjni wiedząc, że to się nie uda?
~Nie istnieje. My staramy się być idealni, bo gdzieś w głębi wierzymy, że nam się to uda.

9. Opisz jakąś śmieszną sytuacja, która Ci się przydarzyła!
~Ej Fruśka no.. Tyle tego było, a w dodatku te sytuacje są tak dziwne, że nie zamierza pisać o nich publicznie.. ^^

10. Co Cię najbardziej irytuje?
~Mnie irytuje wszystko. ;DD

11. Jak się poznaliśmy? ^^
~Na asku. :>

NOMINUJĘ:

http://fedemila-4ever.blogspot.com/

MOJE PYTANIA:

1. Na co szczególnie zwracasz uwagę na innych blogach?
2. Czy jesteś osobą tolerancyjną?
3. Dlaczego lubisz pisać?
4. Masz jakieś zwierze?
5. Co robisz, kiedy masz problem? Z kim się nim dzielisz?
6. Co cenisz w ludziach?
7. Jaka była najgłupsza rzecz, którą zrobiłaś?
8. Na jakich portalach masz konto?
9. Jedziesz na En Vivo w Polsce? *.*
10. Ulubiony smak Frugo?
11. Twoja bajka z dzieciństwa?

Tak, tylko jeden, nie czepiać się.. To LBA to dla mnie udręka, więc proszę się cieszyć, że w ogóle wzięłam udział. XD Poza tym, Julcia jest leniwa. c:
To tyle. Co do rozdziału, nie wiem kiedy się pojawi, ale przypuszczam ten tydzień. ;>>

9 komentarzy:

  1. Gratulacje z LBA :)
    Powiem Ci szczerze ,że też za nią nie przepadam :-D

    Buziaczki :*
    Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! :D
    Niby jest z tym tyle roboty, ale jednak to jakieś wyróżnienie :D
    Ps. Oczekuj mnie, za nie długo w końcu wbije na rozdział :**
    Pozdrawiam ^^

    ~~Mioś;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ♥!
    Szczerze to tez tego nienawidzę :P Dużo roboty praktycznie na nic :/
    Czekam na rozdział ;*
    Buziaki-Nat♥

    PS: Wpadnij do mnie ;)
    one-more-chance-fedemila-marcesca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Jejku... Parę dni temu czytałam Twój ostatni rozdział, dzisiaj chciałam skomentować, jednak moim oczom ukazało się LBA - też dobrze!
    Chciałabym Ci pogratulować nominacji, bo naprawdę na nią zasługujesz. :) Świetne odpowiedzi, świetne pytania. Życzę Ci dużo weny, pomysłów i powodzenia z blogiem :)
    Karola. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja komentarzami nie gardze ^^
      Dziękuję ;*

      Usuń
  5. Kochanie, łapaj jeszcze jedną :*
    Tutaj masz pytanka: http://ludmila-y-federico-opowiadanie.blogspot.com/2014/08/lba-2.html
    Oczywiście jeśli by Ci się chciało. Koffam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń