niedziela, 18 maja 2014

Prolog ,, Jedna osoba, może zmienić całe Twoje życie."



Witam. Może zanim obejrzycie filmik, przeczytajcie kilka uwag ode mnie.
~Prolog był robiony całkiem dawno, więc jego treść, może nie zgadzać się w 100% z opowiadaniem. Niestety nie da się go zedytować.
~Autorką jest moja siostra Emma (pseudonim).
~Muzyka jest taka przerażająca, jakby to miał być nie wiadomo co. A nie będzie. XD
ZALECAM OBEJRZEĆ NA KOMPUTERZE, PONIEWAŻ NA TELEFONIE ROBI SIĘ STRASZNA JAKOŚĆ!
To chyba tyle, zapraszam do obejrzenia. ;)



16 komentarzy:

  1. Bo la la! Prolog niesamowity! czekam na l rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak już pisałam. To jest piękne i z niecierpliwością czekam na rozdział <3 Zaglądnij do mnie jak będziesz miała chwilkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niunia, daj mi trn rozdzialik, proooooszę. Bo zacznę tu tak spamować ^^ Tak, tak, to jest groźba xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, kiedyś tam. Nie możesz mi tu spamować, ja chcę komentarze od róznych osób, nie tylko od Ciebie! XD

      Usuń
  4. Kochany Aniołku,

    Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że niezmiernie podoba mi się tutejszy szablon. Mówiąc ogólnie - masz bardzo ładny wygląd.
    Następnym czynnikiem, który udało mi się dostrzec, jest obecność mojego przeciętnego bloga, w rubryce po prawej stronie.
    Kochanie, nie rozumiem, czym sobie na to zasłużyłam, aczkolwiek dziękuję ci za to. Pisałam kiedyś, że jesteś niezwykła?
    Musisz wiedzieć, że niezwykle rzadko, potencjalny czytelnik może spotkać się z prologiem, dodanym poprzez film. Jest to oryginalny, unikatowy pomysł, należący wyłącznie do tak kreatywnych osób, jak ty.
    Jego treść, przekaz... są wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś sobie i to bardzo -to jest pewne.
      Dziękuję bardzo, kochana. Zrobiło mi się niezykle miło, przez ten komentarz. <3

      Usuń
  5. Mój komentarz nie będzie długi, bo jeszcze chwila a zacznę przeklinać. Powód? A no taki np:
    - Ta historia będzie 10000000000000000000 razy fajniejsza od mojej - jestem zazdrosna
    - Trzymasz mnie w napięciu bardziej niż czekanie na film na reklamach na polsacie :D
    - Nie dodałaś jeszcze rozdziału, a masz 600 wejść ;p - hardcor :D
    - No jestem ciekawa co jest dalej no...
    Dlatego proszę, napisz szybko rozdział, cokolwiek <3
    Już się dodaje do czytelników ! :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej wiesz, czuje się taka mega zaszczycona, że TA Nikoletta, skomentowała mój post. :0
    Lepsza od twojej? Ja Cię proszę -nic nie jest lepsze od twoich historii ♥
    Hardcor? 600 wyświetleń to mało. Pewnie jeszcze 100 to moje odwiedziny XD
    W każdym bądź razie, dziękuję Ci za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaparło mi dech w piersiach...
    Po prostu zaniemówiłam...
    Jednak buzię miałam szeroko otwartą...
    To było ,,ŁAŁ!''...
    Ja chcę pierwszy rozdział....
    I kolejnych 100 rozdziałów, a nawet więcej....
    Jaaał ciał ciał!!! :D XD XD :D Zwariowałam, i jeszcze ta muza, no po prostu SZOK! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale.. noo. *-* Po prostu brak mi słów *.*
    Ja chcę już rozdział >.<
    Tak cudownie się zapowiada *-*
    I jeszcze Leoś, który będzie zazdrosny o Lu *-* (bo musi być, inaczej nie chciałby zepsuć ich związku, prawda? :3 Chyba, że będzie to robił, bo jest "tym złym" w opowiadaniu :o)
    Lepiej nie będę gdybać, bo i tak nie zgadnę XD
    Na pewno u Ciebie zostanę ^-^
    Czekam z utęsknieniem na rozdział *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, może nie. Na razie się nie dowiesz, musisz czekać. Leon jednak będzie odgrywał dość ważną rolę w opowiadaniu ;)

      Usuń
  9. Pisałem Ci już na asku, że to jest cudowny prolog <3
    Zachęca, zachęca nic dodać nic ująć cudo <3
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń